Lijkt het u leuk om handbalvereniging Helius financieel te steunen?

Adverteren bij handbalvereniging Helius betekent dat u (op dit moment) op de volgende manieren uw advertentie kan tonen:

1. Uw naam en/of logo op de wedstrijdkleding van het team van uw kind of partner, op de trainingspakken, wedstrijdshirts, wedstrijdbroekjes, sokken. tassen, bidons of op…..
  2. Uw naam en/of logo op deze website. Hierbij kan er gekozen worden voor op de beginpagina en/of op de sponsorenpagina.
    De website trekt 500 unieke bezoekers per dag en heeft 150.000 hits per maand
  3. Bordreclame op het buiten-speelveld zodat tijdens wedstrijden uw naam/logo door alle bezoekers wordt gezien
  4. Stickerreclame op de ramen van onze kantine “de Breakout”

Natuurlijk is het ook mogelijk om een combinatie van bovenstaande te kiezen.

In overleg met uw bedrijf en onze kledingsponsor wordt gekeken om uw logo op een zo’n goede mogelijke manier tot uitdrukking te brengen!
De bedragen zijn altijd eenmalig voor een periode van drie jaar.
Bovendien wordt dan ook uw advertentie op het informatiescherm in de kantine geplaatst en op de bladzijde van de website.

U ziet: wij hebben een gevarieerd aanbod om hv Helius te kunnen steunen.

Heeft u interesse voor één van deze mogelijkheden, Eric & Jose Leummens willen u graag het één en ander toelichten.
Uiteraard kunt u ook vragen stellen via sponsoring@hvhelius.nl